pixel
 

Вебінар з mozaBook та mozaWeb

Найкраще з першої серії онлайн-тренінгів EdPro для вчителів України

Вебінар з mozaBook та mozaWeb

Два тижні лекцій та домашніх завдань у програмі mozaBook, отримані Сертифікати та нові враження від інструментів для проведення уроків. Таким був перший Вебінар для учителів. І для нас він був багатим на новий досвід роботи у сфері комунікації з великою спільнотою.

Ми отримали чимало позитивних відгуків, високих оцінок, як про курс лекцій від тренера Дмитра Галька, так і про програму mozaBook. Більшість учасників, які залишили відгуки в опитувальнику, ще не користувалися програмою на уроках. І тільки двоє учасників повідомили, що не планують нею користуватись з фінансових причин. Решта опитаних за місяць часу навчання та користування mozaBook визначились з тим, що обов'язково скористаються такою програмою, з якою можна зробити дуже видовищні презентації на заняттях. Найважливіший фактор: такі програми як mozaBook зацікавлюють школярів до навчання, а вчителям відкривають багато можливостей для покращення своєї роботи.
Опитування було анонімним, приємно, що 100% учасників (60 педагогів) сказали, що порекомендували б таке навчання своїм колегам.

Коротке інтерв'ю з Дмитром Гальком, тренером компанії EdPro, Diamond mozaLearn ICT Expert, який підготував і записав лекції, практичні завдання для Вебінару та перевіряв усі домашні роботи учасників разом з колегами, які добре знають програму mozaBook.
Дмитре, які у тебе враження від проведення першого масштабного Вебінару?
Я в захваті від "географії" вчителів, котрі приєднались до Вебінару. Педагоги з великих міст і з маленьких селищ різних областей України зацікавились цим Вебінаром та змогли взяти участь, переглядати лекції, виконувати практичні завдання.
Розкажи, наскільки цікаво тобі навчати вчителів основам програми mozaBook?
Вчити когось завжди цікаво, ти ніби допомагаєш людині піднятись на один щабель вище в загальній драбині пізнання. Загалом, вчитись ніколи не пізно та навіть корисно, оскільки крім розвитку навичок це дає впевненість у собі та розкриває горизонти. А коли вчаться вчителі, це подвійно цікаво, бо отримані знання вони використають для навчання дітей.
Скільки учасників першого Вебінару отримали сертифікати?
Скажу чесно, не стільки, скільки я б хотів. Лише третина зареєстрованих учасників змогли дійти до фінішу. В когось виникали технічні труднощі, комусь бракнуло наполегливості чи бажання дійти до кінця. Дуже прикро бачити такі варіанти, оскільки успіх був поряд.
Такі Сертифікати вже отримали майже 350 учасників Першого Вебінару з mozaBook та mozaWeb
А які запитання учасники задавали найчастіше?
Звичайно ж, це було запитання: "Чи отримали ви моє домашнє завдання?". Впродовж Вебінару та на сесіях "відповіді на запитання" я намагався надати максимально вичерпну інформацію, тому запитань щодо роботи з програмою було не багато. Багатьом учасникам формат Вебінару припав до душі, оскільки це дійсно зручно бачити на екрані свого комп'ютера, як користуватись інструментом чи елементом програми. Та і можливість переглянути певні моменти ще раз також є вагомим фактором для кращого засвоєння інформації.
Дмитре, як ти оцінюєш за складністю цей Вебінар? І що необхідно вчителю для його проходження?
Тут слід розглядати складність у двох аспектах: складність освоєння програми та складність самомотивації вчителя. З першим проблем не було, проте другий аспект багато кого з вчителів здолав. Проілюструю таким прикладом: на етапі реєстрації один з вчителів 25 разів зареєструвався на Вебінар, проте надалі жодного листа з завданнями ми від нього не отримали. Якихось спеціальних знань вчителю не потрібно було. Це елементарне вміння працювати з комп'ютером та трішки вільного часу. Все інше ми спробували подати в найбільш доступному варіанті.
Що, на твою думку, дають такі онлайн-тренінги для учителів?
Знання, впевненість, видимість нових горизонтів. Багато вчителів просто бояться нових технологій. Пройшовши такий тренінг, вчитель стає більш впевненим у роботі з програмою та комп'ютером загалом.
Як ти вважаєш, чи є небхідність робити навчальні курси для учнів?
Діти завжди попереду батьків, сучасний обсяг інформації та технологій вже майже з пелюшок дозволяє вільно користуватись сучасними електронними гаджетами та програмами. Я думаю, що діти можуть самостійно осягнути те, що подається в наших Вебінарах. А якщо виникне така потреба, то вони вільно знайдуть необхідну інформацію чи на ютубі, чи деінде в мережі. Це їм так само звично, як старшому поколінню відвідувати спеціалізовану бібліотеку та опрацьовувати велику кількість друкованих книжок.
Розкажи, чи плануються нові Вебінари? Якими вони будуть?
Так, звичайно. Кажуть, що перша спроба не завжди вдала, проте я задоволений результатом. Звичайно, я також отримав "уроки", як краще проводити такі заходи й подальші вебінари будуть ще кращі. Особливо в плані перевірки домашніх завдань.
Дмитре, що для тебе було найскладнішим у проведенні цього Вебінару?
Напевно, найскладнішим було приборкання своїх "демонів" — слів-паразитів. В повсякденні ми, зазвичай, не звертаємо на них увагу, коли ми розповідаємо щось один одному. Проте, коли ти хочеш подати інформацію широкому загалу та ставиш на меті зробити це правильно, вони починають показувати свої "хвости".
Як гадаєш, скільки людей готові продовжувати навчання?
Я впевнений, що наступні Вебінари також будуть цікаві вчителям. Якій кількості, важко сказати, це залежить від багатьох факторів, але ті що спробували попередній Вебінар навряд чи зможуть собі відмовити пройти наступні.
Для кого ще, окрім вчителів, були б корисні Вебінари з mozaBook та mozaWeb?
Якщо говорити про попередній Вебінар, то все ж так, він найкраще підходить вчителям. В плани нашої команди також входить робити тренінги, котрі дозволять залучити і батьків чи бабусь з дідусями, оскільки дитину оточують не лише вчителі. Навчання та доступ до знань для дитини має бути зі всіх боків.

Зараз триває попередня реєстрація на повторний Вебінар з mozaBook та mozaWeb. Долучайтеся і поширюйте інформацію серед активних учителів!